  • Data: 2018-07-25 07:53:44
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Nie Piotrze. To Tobie - i Tobie podobnym - się wydaje, że zgodne z
    > prawem jest to, na co Wy wyrażacie zgodę.

    Nie. To tobie i tobie podobnym policjantom wydaje się, że jak rozkaz to
    rozkaz. Spaliście na lekcjach historii. O znajomości prawa nie wspominając.

    > Prawo, to prawo. Jest ustawa.

    I jest Konstytucja.

    > Są przepisy wykonawcze. Można z nimi się nie zgadzać,

    I jeżeli łamią prawo, to należy się z nimi nie zgadzać.

    > ale latanie po
    > ulicy i pranie się z policjantami nie jest najlepszym pomysłem.

    Jasne. Mają grzecznie siedzieć w domach, modlić się i ze spokojem
    przyjąć na klatę wprowadzanie dyktatury.

    Latanie policjantów po ulicach i pranie obywateli nie jest najlepszym
    pomysłem.

    > Co więcej politycy wysyłający ludzi przeciwko Policji muszą sobie zdawać
    > sprawę ze skutków.

    Co więcej, politycy wysyłający policję przeciwko ludziom, muszą sobie
    zdawać sprawę ze skutków.

    > Zamiast skonsolidować ludzi wokół jakiegoś
    > ugrupowania i przejąć władzę, to tak naprawdę kilkudziesięciu ludzi
    > próbuje przekonywać, że całe społeczeństwo tego chce.

    Serio?
    Jak można tak nie ogarniać rzeczywistości?

    Pozdrawiam
    Piotr