  • Data: 2018-07-25 08:01:14
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Brak karania policjantów za wykonywanie niezgodnych z prawem rozkazów
    > wynika raczej z tego, że rozkazów takich po prostu się nie wydaje.

    Dobre.
    Dobre bo mocne.

    > Dowódcy też są policjantami. Oczywiście zawsze może się okazać, ze jakiś
    > badacz po badaniach wykaże bezprawność -

    To ten, który wykonywał taki bezprawny rozkaz automatycznie jest
    zwolniony z odpowiedzialności z powodu braku mózgu.

    Wiesz, że jeszcze całkiem niedawno w ten sposób ludzie usprawiedliwiali
    strzelanie do innych ludzi? Ja tylko wykonywałem rozkazy... przecież
    bezprawnych rozkazów się nie wydaje.

    Dlaczego dorosłym ludziom trzeba takie rzeczy tłumaczyć?
    Nie ogarniam.

    Pozdrawiam
    Piotr