  • Data: 2018-07-25 09:01:46
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wolno, ale jest ryzyko zrobienia q-q osobom trzecim

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz? To może utajnimy listę głosowań z
    parlamentu? Wszak ktoś mógłby zrobić kuku? Na przykład piotrowicz a już
    szczególnie krysia "cieszą się" jeszcze większą miłością suwerena spod
    sejmu.

    > i jest ryzyko, że
    > niekoniecznie ta właśnie osoba powinna być piętnowana.

    Znaczy jednak policjant się inaczej nazywał?

    > Przydał by się
    > wyrok sądu, który by jego czyn uprawdopodobnił jako ten karalny.

    https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_CzgnS2XrrQ
    xaVvWg2EeXmhDur1MXvpBK.jpg

    Zresztą po co proces? Wstydzi się swojej pracy czy co? Ja w pracy się
    zawsze przedstawiam i podpisuje pod swoimi wypocinami. Nie bardzo
    rozumiem w czym problem.

    > W fizyczne to sam za bardzo nie wierzę,

    No to po co piszesz?

    > ale środowiskowe, odnośnie jego
    > dzieci czy rodziny? Każdy ma prawo do takiego osądu

    No właśnie.

    Shrek.