  • Data: 2018-07-25 01:25:28
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie mam cienia wątpliwości, że nawet z rosnacym stadkiem medialnych
    > kulsonów, nikt normalny nie chce występować przeciwko policji bo nadal
    > policja jako całość nie jest postrzegana jako wróg (za wyjątkiem Shreka
    > oczywiście). Nie ona jest tu celem protestów, nawet dla polityków. Co
    > najwyżej oburza działanie konkretnych funkcjonariuszy.

    Uściślijmy, że nawet Shrek nie ma nic przeciwko policji jako takiej,
    tylko temu co aktualnie policja (bo już nie pojedynczy funkcjonariusze)
    sobą prezentuje. Shrek bywał w okolicy po drugiej stronie i nawet
    zdarzało mu się z funkcjonariuszami pogadać (oczywiście z pojedynczymi),
    a nawet poczęstować wodą i batonikami, wzięli, podziekowali, widać
    logistyka nawala;) Morzna? - morzna:P Inni byli na tyle mili, że
    wizerunek Shreka uwiecznili w ramach pełnienia obowiązków. Zapewne nie z
    dobroci serca, ale Shrek się nie wstydzi, więc niech sobie nagrywają.
    Shrek również jako nieco anarchistyczny obywatel ma czasem doczynienia z
    funkcjonariuszami i do tej pory zapłacił dwa mandaty - jeden za
    przekroczenie prędkości koło szkółki (takie leśniej, z sadzonkami) drugi
    za skręt na zakazie. Pierwszym przypadku funkcjonariusz nawet po
    przyjacielskiej pogawędce źle odczytał prędkość i wyszło mu 10 mniej, w
    drugim przypadku Shrek zdziwił się, że funkcjonariusze dalej próbują
    wymuszać korzyści majątkowe. Miał też trzeci mandat za usiłowanie
    spożycia, ale przekręcili i nazwisko i adres;) Więc nie jest tak źle.
    Trochę jak między rowerzystami, motocyklistami i kierowcami. Niby
    dżihad, a jednak na drodze kultura;)

    Shrek nie lubi po prostu jak się z logiki kurwę robi i broni dostępu do
    defibrylatora jak potrzebny do ratowania życia, albo z rowerzysty
    przewoźnika;) Albo już zupełnie poważnie jak się łamię szmatę z konstytucji.

    Shrek.