  • Data: 2018-07-25 00:59:15
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-07-24, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie Piotrze. To Tobie - i Tobie podobnym - się wydaje, że zgodne z
    > prawem jest to, na co Wy wyrażacie zgodę. Prawo, to prawo. Jest ustawa.
    > Są przepisy wykonawcze. Można z nimi się nie zgadzać, ale latanie po

    O tyle wchodzisz MZ na śliski grunt, że 90% tych protestów ma związek z
    łamaniem Konstytucji, która jednak cały czas pozostaje nadrzędna do pisich
    ustaw.

    > Co więcej politycy wysyłający ludzi przeciwko Policji muszą sobie zdawać
    > sprawę ze skutków. Zamiast skonsolidować ludzi wokół jakiegoś
    > ugrupowania i przejąć władzę, to tak naprawdę kilkudziesięciu ludzi
    > próbuje przekonywać, że całe społeczeństwo tego chce.

    Nie mam cienia wątpliwości, że nawet z rosnacym stadkiem medialnych
    kulsonów, nikt normalny nie chce występować przeciwko policji bo nadal
    policja jako całość nie jest postrzegana jako wróg (za wyjątkiem Shreka
    oczywiście). Nie ona jest tu celem protestów, nawet dla polityków. Co
    najwyżej oburza działanie konkretnych funkcjonariuszy.

    I to nawet też nie to, że tych kulsonów przybywa, co że obecny rząd
    nader chetnie po policje sięga.

    --
    Marcin