  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: Nie ma siły na monopolistę - znów TP SA!
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 6 Mar 2005 12:22:18 +0100

    Dnia Sat, 5 Mar 2005 11:56:10 +0100, Artur Ch. napisał(a):

    > No daj spokój....
    > Jak może konsultant pracujący na BL nie mieć uprawnień do zmiany opcji
    > których żąda usługobiorca dzwoniący na owe BL?

    Nie wiem jak. Podaję realne przykłady spławiania klienta przez operatorów
    telekomunikacyjnych. To jest akurat przykład od komórkowego, realny.

    Rozmowy do boków czy blulajnów są oczywiście rejestrowane. Ale taśmy są
    użyteczne tylko na niekorzyść klienta. Klient sie nigdy do nich nie
    dostanie, więc nigdy nie wykaże, że złożył taką reklamacje.

    W dodatku w matce najwyższych cen obieg dokumentów jest elektroniczny, więc
    osoba rozpatrująca reklamację widzi to co wpisała inna osoba i tyle.
    TPSA posuwa się do oszustw z datami - skoro na reklamację złożoną 24
    września (stempelek dziennika podawczego z dyrekcji spółki na twardej w
    Waw) dostaję 9 listopada odpowiedź *napisaną* 29 października zawierającą
    tekst: "w odpowiedzi na reklamację która wpłynęła 13 października..."

    Zapewne tłumok jeden założył, że reklamacja przyszła poleconym, więc może 3
    tygodnie opóźnienia zwalić na pocztę. Więc skoro przy papierowych
    reklamacjach posuwają się do takich oszustw, jak udowodnisz, że reklamacja
    była składana w takiej postaci i tego dnia? nie mamy pańskiego płaszcza i
    co pan nam teraz zrobi???

    A dokumentacja składania reklamacji jest szczególnie ważna w kontekście
    art. 106 pkt 2 Prawa Telekomunikacyjnego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu