    From: shebang <p...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Napad z uzyciem noza
    Date: Tue, 31 Jan 2006 23:16:55 +0100

    Dnia Tue, 31 Jan 2006 23:03:58 +0100, Kaja napisał(a):

    > Najczęściej policjanci współpracują z żulami, nie chcą sobie głowy zawracać
    > bolączkami prawych ludzi i w ten sposób mają swój spokój zapewniony, mniej
    > "roboty".

    No wiec wlasnie. Musze przyznac, ze staram sie wyperswadowac mojemu
    facetowi zalatwianie sprawy na wlasna reke ale z tego co widze to chyba nie
    bedzie zadnej innej mozliwosci choc On tez chce uniknac powolnego stawania
    sie klebikiem nienawisci i checi zemsty a przy tym mozliwej zmiany z
    ofirary w przestepce...
    Zupelnie tego nie rozumiem...
    I jeszcze te teksty w stylu "to po co sie tam pchaliscie... trzeba bylo tam
    nie isc..." itd... Jakby czlowiek mial przewidywac, ze akurat w tak
    uczeszczanym miejscu jakis debil bedzie chcial go dla zabawy zadzgac
    nozem...

    Mam dola..

    Niemniej dzieki za odzew... Zawsze to jakies pocieszenie, ze ktos to
    jeszcze chce czytac...