  • Data: 2006-01-31 22:10:52
    Temat: Re: Napad z uzyciem noza
    Od: shebang <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 31 Jan 2006 20:31:06 +0100, Przemek R... napisał(a):

    > a z czego konretnie sie smieja?

    To cos w rodzaju - "e co wy mi tu bedziecie pie...c o jakiejs Karcie Praw
    Ofiary". Policja po prostu ignoruje ten dokument i nie liczy sie z nim
    wogole. Kiedy powolalam sie na jakies artykuly dot. prawa do uczestniczenia
    w sledztwie - chodzilo o informowanie o poczynaniach itd. to uzyskalam
    odpowiedz, ze "No oczywiscie, tak, tak droga Pani, mhm... taak..." czyli
    mialam po prostu sobie pojsc. Niedawno dowiedzialam sie o przypuszczalnym
    sprawcy i te dane zglosilam na komisariacie prowadzacym sprawe ponad
    tydzien temu i jak do tej pory nie sprawdzono tego.
    Skoro podaje sie im taki trop jaki ja podalam a oni z tego nic sobie nie
    robia to wyobrazam sobie komentarze o KPO.
    Zreszta slyszalam komentarze... Szkoda gadac/ pisac...