  • Data: 2005-05-18 14:04:53
    Temat: Re: Nakaz zaplaty - zapomniany kredyt sprzed 9 lat - co robic?
    Od: "Marcin Olejniczak" <marcin@usun_mnie.bo-to.pulap'ka-.netmo.info.usun.to.tez> szukaj wiadomości tego autora

    "kam" <X#k...@w...pl#X> wrote in message news:d6ffls$97q$1@news.onet.pl...

    > raczej zarzuty, bo to postępowanie nakazowe
    > i dlaczego od ostatniej raty? każda przedawnia się oddzielnie

    Wnosi się "sprzeciw do nakazu zapłaty w postępowaniu upominawczym" i podnosi
    zarzut przedawnienia. Jezeli chodzi o kredyty to data wymagalnosci (jezeli
    bank nie rozwiazal wczesniej umowy) jest rowna dacie ostatniej raty kredytu
    i od tego dnia liczy sie termin przedawnienia. tak przynajmniej parwnicy
    mowili mi bo mialem identyczna sprawe i tak mi przygotowano papiery w
    kancelarii.