  • Data: 2006-01-27 16:21:38
    Temat: Re: Najazd policji na firme - jaka kara?
    Od: "ezbig" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:drdgn1$f7d$1@inews.gazeta.pl...
    > BSA ma takie uprawnienia jak ty czy ja, policja moze ich ze soba zabrac
    > na tej podstawie na ktorej zabieraja kazdego innego informatyka
    > czyli jako pomoc w szukaniu nielegalnie uzyskanego oprogramowania. A
    > 'zdrada' informacji ktore uzyskaja ta droga zdaje sie podapa
    > pod art 266 kk ?

    Nie jestem prawnikem. Wszystko się zgadza. Po prostu BSA chętnie użycza
    gratis swoich informatyków jak ekspertów (płacą firmy, których interesy są
    reprezentowane).

    > a to niby na jakiej podstawie z wlasnej inicjatywy?

    Na takiej, że dostają za to kasę, więc namierzają losowe firmy. Na pierwszy
    ogień idą duże firmy. To chyba nie jest problem znaleźć na kogoś haka (w
    kwestji oprogramowania). Ten kto ma licencje i "czyste" komputery nie
    masięco bać.