  • Data: 2006-02-02 01:11:42
    Temat: Re: Najazd policji na firme - jaka kara?
    Od: "Joanna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:drrkfp$814$1@inews.gazeta.pl...

    > No to powiedz co jeszcze byś zrobiła żeby rozpieprzyć firmę i stanowiska
    > pracy Twoich byłych kolegów?

    z mojego punktu widzenia taka firma to źródło zysku potencjalnego
    oszusta-wyzyskiwacza-skó...syna- jak stać go na prowadzenie firmy to niech
    płaci!

    owszem nie zawsze tak jest że to jest wina właściciela-i takie przykłady
    pomijam, ale spotkałam się z kilkoma takimi przypadkami, gdzie właściciele
    korzystali z życia, budowali się, kupowali najlepsze fury a potem nie
    płacili wynagrodzeń, nie spłacali należności kontrahentom przez długi czas
    bo woleli tą kasę ulokować w nowym interesie (tzw. tani kredyt), i jak już
    mówiłam to było z ich strony czyste skó...two.

    A Ci co dla takich robią tylko utrzymują ten cały burdel, często sami w tym
    biorą udział :(
    i pewnie o tym nie wiedzą ale lepiej jest dla ich zdrowia, że mają szanse
    zmienić pracę zanim się od tego pochorują :)