  • Data: 2006-01-27 17:31:06
    Temat: Re: Najazd policji na firme - jaka kara?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jestem prawnikem. Wszystko się zgadza. Po prostu BSA chętnie użycza
    > gratis swoich informatyków jak ekspertów (płacą firmy, których interesy są
    > reprezentowane).

    niech sobie uzyczaja, ale nadal podtrzymuje ze nie maja jak na tej
    podstawie zalozyc mi sprawy cywilnej.

    > Na takiej, że dostają za to kasę, więc namierzają losowe firmy. Na
    > pierwszy ogień idą duże firmy. To chyba nie jest problem znaleźć na kogoś
    > haka (w kwestji oprogramowania). Ten kto ma licencje i "czyste" komputery
    > nie masięco bać.

    a wiesz ze przeszukanie moze sie odbyc na zasadach opisanych w KpK a nie od
    tak sobie ?
    Nie ma czegos takiego jak kontrola oprogramowania, a falszywe oskarzenia sa
    karalne a takze zglaszanie przestepstw niesitniejacych
    (a uzyskanie od osoby nieuprawnionej programu jest przestepstwem) .
    Nie wiem czy jest prawda z tym bsa, jezlei tak to na pewno predko sie to
    skonczy.