  • Data: 2006-01-27 16:15:06
    Temat: Re: Najazd policji na firme - jaka kara?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ezbig napisał:
    > W takiej mieścinie jak moja na jeden seans dobrego filmu przychodzi 300
    > osób. Nie wciskaj mi, że taka jedna kopia zarabia 1$ z wszystkch seansów.
    > Jak coś porównujesz to należy to sprowadzić do wspólnego mianownika. Nie
    > można przecież porównywać jednorazowego obejżenia filmu i ceny biletu, do
    > ceny płyty DVD z tym filmem. Jeśli uważasz, że DVD jest drogie to nie kupuj,
    > tylko wypożycz z wypożyczalni.

    Ty chyba nie zrozumiałeś, że liczy się od odbiorcy utworu, a nie od
    nośnika. I dlatego podałem przykład VHS i DVD bo to jest to samo pole
    eksploatacji.

    > Wybacz, ale chyba nie masz pojęcia o czym piszesz. Pracuję w tej branży i
    > zapewniam cie, że przy starcie od zera w ciągu tygodnia w kopiarni możesz
    > wykonać nawet 50 000 kaset VHS. Po prostu przynosisz kasetę matkę lub inny
    > akceptowany nośnik i za tydzień odbierasz tira z kasetami.

    Nie zająknąłeś się tylko co do ceny.

    > W przypadku DVD nie zdążysz nawet zrobić profesjonalnego masteringu.
    > Automatyczną kopiarnię może obsłużyć 1-3 osoby, nad płytą pracuje sztab
    > kilkunastu osób zanim pójdzie to do tłoczenia.

    Nie rozśmieszaj mnie. Też pracuję w tej branży i takich pierdół - jaki
    to niby straszny koszt przygotowania materiałów do DVD w stosunku do VHS
    - to już dawno nie słyszałem.

    pozdrawiam
    Arek

    --