  • Data: 2007-03-04 23:15:54
    Temat: Re: Nagrywanie wykładu a prawa autorskie
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-03-2007 o 23:33:46 Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    napisał(a):

    > Proszę, przeczytaj uważnie co wyżej napisałem. Nigdzie nie twierdzę że
    > zdjęcie budynku jest jego kopią.

    Obcialem cytat do minimum. Przepraszam jesli zle odebralem ta wczesniejsza
    wypowiedz.

    > Jest wiernym w kontekście używanym w PA. Żaden egzemplarz utworu, jego
    > transmisja etc. nie jest w 100% wierny. Wiadomo o co chodzi i myślę, że
    > nie musimy odnosić się równiez do stałej Plancka i stanów kwantowo
    > nieoznaczonych bo wyjdzie nam absurd już na etapie powstawania utworu :)

    Najbardziej chcialem zaznaczyc roznice pomiedzy 'gatunkami' utworow. Np.
    budynek i jego zdjecie, obraz i jego opis, wyklad i jego zapis
    audio/wideo. Jest to jakas forma utrwalenia oryginalnego utworu. Jest to
    jednak zapis niepelny, moze wykazywac przejawy tworczosci artystycznej,
    przez co sam stanie sie utworem. Poki nie handlujemy takim nagraniem
    wszystko powinno byc ok :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.