  • Data: 2005-04-17 04:33:20
    Temat: Re: Nadgodziny w pracy
    Od: "kovalek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d3rtd5$bo5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > W normalnym rynku pracy pracownik po prostu nie musi sie godzić na
    > proponowane warunki i nie ma zasiłków dla bezrobotnych.

    Niestety w Polsce rynek pracy nie jest normalny...
    Bo nie wiem czy 500zł to jest godna płaca za przepracowanie 120-140 godzin.

    Też uważam, że 20% bezrobotnych to troche za dużo. Część tych ludzi to z
    pewnością osoby pracujące na czarno i mające jakieś źródło dochodów; ale
    niektórzy nie są na zasiłku z wyboru.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski