  • Data: 2005-04-18 13:18:29
    Temat: Re: Nadgodziny w pracy
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Zdziechowiak napisał(a):

    > I właśnie ten wyzysk pojawia się w momencie płacenia wynagrodzenia. 1/2
    > etatu to jest 20 godzin w tygodniu. Nie więcej. Więc jeśli jest
    > zatrudniony na pół etatu to nadgodziny muszą być naliczane od czasu
    > przekroczenia 20 godzin pracy. A stawka za nadgodziny jest conajmniej o
    > 50% wyższa od podstawowej.

    Tak ci się tylko wydaje. To tylko twój pogląd niezgodny z prawem pracy.

    > A ty nie wiesz o czym piszesz.

    Weź sobie dowolny komentarz do kodeksu pracy, przeczytaj i dopiero wtedy
    wypowiedz się czy nie wiem co pisze.

    > Dziwne, że powołujesz się na coś czego nie rozumiesz...

    Jak wyżej. Ale skoro nie rozumiem to może mi to wyłożysz?

    > Również się nie zgadzam z rzeczywistością, w której łamie się prawo.

    Niedługo się zdenerwuje i powiem co myślę o ignorantach. Pisałem ze
    takie rozumienie godzin nadliczbowych jest zgodne z prawem,
    przytoczyłem przepis. Czego wam jeszcze trzeba by to zrozumieć?

    > Pomyśl. Chociaż czasami.

    No właśnie, pomyśl kolego. I jak czegoś nie wiesz to się nie produkuj.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam