  • Data: 2019-05-26 23:28:42
    Temat: Re: Na religie
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-26 o 20:08, Kviat pisze:

> [...]
    > wyznawcami i praniem mózgu.

    > Rozsądek i instynkt samozachowawczy powinien wzbudzić silną niechęć.

    > I sąd nie wpadł na to, żeby zdecydować, że niech nie pochodzi, to wtedy
    > zdecyduje?
    >
    > Taka decyzja to szczyt bezczelności, arogancji i tupet wyznawców. A
    > potem się ludzie dziwią niskim wyrokom dla pedofilów w sutannach.
    > Wyjaśnienie jest proste: wśród sędziów (i ogólnie wśród funkcjonariuszy
    > państwowych) są wyznawcy, którzy nie potrafią oddzielić swojej wiary od
    > funkcji. Nie potrafią być obiektywni, bo wiara im mózg wyżarła.

    row-filmu-sekielskich-ofiara-ksiezy-pedofilow

    > "Proszę sobie wyobrazić, że na przykład sędzia przeprasza księdza
    > pedofila za wyznaczenie terminu rozprawy w dniu Matki Boskiej
    > Gromnicznej. Jak ma się czuć ten pokrzywdzony?"

    Ilu może być księży w Polsce i polskich księży za granicami kraju?
    Nie powinni mieć prawa do głosowania i wtranżalać się w politykę. Oni są
    od tego, żeby msze odprawiać i uczyć religii.
    W zasadzie nie mam nic przeciwko nim, ale niektóre sprawy są niezgodne z
    prawem, oraz ten szmal wpływający w bardzo dużych kwotach na ich
    "rozpustę" (i pozytywne głosowanie też).

    --
    animka