  • Data: 2019-05-26 20:08:47
    Temat: Re: Na religie
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > "Podczas wysłuchania z udziałem biegłych Julia (imię zmienione), która
    > chodzi do III klasy szkoły podstawowej powiedziała, że nie wierzy w
    > religię, ponieważ jak leciała samolotem to sprawdziła i Boga nie było."
    >
    > Sąd zapewne uznał, że dziewczynka nie ma żadnych podstaw, poza
    > prawdopodobnym i dość glupim urobieniem jej przez ojca,

    Głupim? Serio?
    Mądrym. Najwyraźniej kocha swoje dziecko i dlatego chce go chronić przed
    wyznawcami i praniem mózgu.

    > aby odczuwać
    > jakąs silną niechęć

    Rozsądek i instynkt samozachowawczy powinien wzbudzić silną niechęć.

    > i zdecydował, że niech pochodzi, to wtedy
    > zadecyduje.

    I sąd nie wpadł na to, żeby zdecydować, że niech nie pochodzi, to wtedy
    zdecyduje?

    Taka decyzja to szczyt bezczelności, arogancji i tupet wyznawców. A
    potem się ludzie dziwią niskim wyrokom dla pedofilów w sutannach.
    Wyjaśnienie jest proste: wśród sędziów (i ogólnie wśród funkcjonariuszy
    państwowych) są wyznawcy, którzy nie potrafią oddzielić swojej wiary od
    funkcji. Nie potrafią być obiektywni, bo wiara im mózg wyżarła.

    https://natemat.pl/272619,artur-nowak-jeden-z-bohate
    row-filmu-sekielskich-ofiara-ksiezy-pedofilow

    "Proszę sobie wyobrazić, że na przykład sędzia przeprasza księdza
    pedofila za wyznaczenie terminu rozprawy w dniu Matki Boskiej
    Gromnicznej. Jak ma się czuć ten pokrzywdzony?"

    Pozdrawiam
    Piotr