    From: atlanta <m...@f...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    <dh49gi$bhu$1@atlantis.news.tpi.pl> <dh4ej0$c87$1@inews.gazeta.pl>
    <FypZe.4217$w74.3090@trndny05> <dh60ek$reh$1@inews.gazeta.pl>
    <dh6ae9$g0t$2@opal.futuro.pl> <dh6bqk$a1b$1@inews.gazeta.pl>
    <dh6dhs$h83$1@opal.futuro.pl> <dh6j6j$7sg$1@inews.gazeta.pl>
    <gJGZe.8409$L15.413@trndny01> <dh8dmd$8uv$1@inews.gazeta.pl>
    <K%RZe.8973$L15.6713@trndny01> <dh8vuk$gu0$1@inews.gazeta.pl>
    <eNTZe.9024$L15.6540@trndny01> <dh92tg$121$1@inews.gazeta.pl>
    <YVUZe.9312$L15.2693@trndny01> <dh97pv$m5p$1@inews.gazeta.pl>
    <lx0_e.13141$gi4.193@trndny04> <dhb9sj$cls$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Wed, 28 Sep 2005 01:26:09 GMT

    Przemek R... wrote:

    > gowno prawda, linux z najnowszym kde jak sie odpali to pewnie sie zawiesi po
    > chwili.
    > i tyle wart twoja teroia co do wymagania sytemu

    Dobrze. Jest do d.

    I co z tego?

    Nie bandycie Gatesowi decydowac co my konsumenci mamy uzywac.

    > te strony daja mozliwosc wyboru programistom narzedzi a co z atym idzie
    > umoliwiaja wybor
    > platformy na ktora chca pisac, ONI w zdecydowanej wiekszosci wybieraja
    > windowsa,

    Zdaje mi sie ze MSyf przylapano na uzywaniu... Linuxa.

    > czesto korzystaja z oprogramowania firmy Borland ktora glownie pisze
    > kompilatory pod windowsa(co o tej fimrmie sadzisz?zlodzieje? zarobili w
    > osttanim roku 100 mln $, slreca co?)
    > i wlasnei ich narzedzia czesto sa wybierane.
    > Jak widzisz nie bil decyduje o przetrwaniu windowsa a programisci ktorych to
    > oprogramowanie na codzien uzywamy,
    > przestana pisac na pod ten system, windows przejdzie do historii.

    Dalej krecisz sie w kolku. Niech sobie wybiera kazdy co chce. Ale niech
    ma wybor. Tymczasem konsument nie ma wyboru przed polka sklepowa (nie w
    laboratorium), bo jest zmuszany do Windows przez bandyte z Redmond.