  • Data: 2005-09-28 18:58:48
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "ElComandante" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 450 zl kosztuje windows xp home przeznaczony dla domu, wysil sie troche
    > albo zdobadz elemnatrne wiadomosci na
    > temat na ktory sie wypowiadasz

    Jesteś ślepy ?

    - AutoCad 2000 15065zł (potrzebny do projektu na uczelnie)
    - MS Office 2000 Premium 2476zł
    - Windows 2000 Server 3955zl - mialem na plycie, zeby sprawdzic co on
    oferuje (przypomne, ze studiuje telekomunikacje)
    - Windows XP Professional 4470zl - nagrywalem 3 razy bo mi sie nie udalo
    zrobic autorun
    - Corel Draw 9 za 1850zl
    - Delphi 7 Enterprise 12 600zl, 7 Professional 4200zl, Borland C++ Builder5
    Pro 3700zl

    Ktoś to kupuje żeby "pobawić" się w domu ?

    > mowa jest w watku o odpowiedzialnosci karnej i intrewencji policji, kazda
    > inna sprawa nie dotyczy tematu,
    > jak sam widzisz bzdury napisales

    Bzdury to wypisujesz Ty. Ja tylko pozwoliłem sobie na rozszerzenie wątku
    o odpowiedzialność prawną w ogóle ;)