  • Data: 2005-09-28 19:02:20
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale caly czas krzyczysz ze wszyscy sa zlodziejami.

    caly czas twierdze ze osoba ktora kradnie program jest zlodziejem, jezlei
    osoba ta zakupila juz program i dla siebie
    tworzy kopie to zlodziejem nie jest nie uwazasz geniuszu?

    > Co innego rozpowszechniac, co innego sprzedawac, a jeszcze co innego
    > kopiowac. Musiales konczyc bardzo mondre szkoly. :-P

    po pierwsze madre a nie mondre nieuku po drugie jak widac w PRZECIWIENSTWIE
    do Ciebie ja jakas ukonczylem.
    Dostrzegam roznice ale ty nie dostrzegasz w kopiowaniu dla kogos a
    kopiowaniu dla siebie jak juz sie zakupilo program.

    > Dla nas, spoelczenstwa, ma znaczenie fundamentalne. Chcemy wolnej
    > konkurencji

    ja pierdole co za debil, wlasciciel praw majatkowych to osoby upowazniona do
    sprzedawania okresolonego
    oprogramowania i jest niz albo producent albo ten kogo on upowaznil.
    Czy to microsoft, adobe czy ktoras z tysiecy innych foirm nie ma znaczenia

    > Spadaj do kibla palancie z taka idiotyczna argumentacja. Albo zaloz
    > Towarzystwo Miloscnikow MSyfa.

    jaka argumentacja, twierdzisz ze osoba lamiaca zasady OEM podlega pod prawo
    karne, no to podaj podsatwe prawna!

    debil