  • Data: 2005-09-28 19:16:12
    Temat: Re: NOWY Policja zabrala mi dysk
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze. Jest do d.
    >
    > I co z tego?

    to ze to juz kolejna twoja teoria ktora okazala sie gowno wart jak ty sam, i
    z kazda chwila sie coraz bardziej
    osmieszasz.

    > Nie bandycie Gatesowi decydowac co my konsumenci mamy uzywac.

    zawsze masz wybor, mozesz nie kupowac .

    > Zdaje mi sie ze MSyf przylapano na uzywaniu... Linuxa.

    no i kurwa mac jaki to ma zwiazek z tym?
    3 teoria geniusza obalona.

    > Dalej krecisz sie w kolku. Niech sobie wybiera kazdy co chce. Ale niech ma
    > wybor. Tymczasem konsument nie ma wyboru przed polka sklepowa (nie w
    > laboratorium), bo jest zmuszany do Windows przez bandyte z Redmond.

    nie jest zmuszany do windows, to oprogramowanie ktore jest glownie
    przenazcone dla windows zmusza
    takiego uzytkownika do takiego anie innego wyboru, wez pismo dotyczace gier,
    np
    cdaction i wskaz mi nowosci ktore sa przeznaczone pod linuxa. I teraz
    odpowiedz sobie na pytanie czemu
    mlode osoby korzystaja msW i co by zrobily gdyby wsszytskie te gry chodzily
    tyulko na linuxie lub byly
    dostepne na obie platformy. Ukradly by system za 450 zl ryzykujac
    odpowiedzialnoscia karna czy zainstalwoali by
    darmowy linux? (ktory ma jadro zerzniete od UNIX nie wiem czy zdajesz sobie
    sprawe, czyzby producenci linusow
    zgodnie z wtoimi genialnymi teoriami okazali sie zlodziejami? )

    P.