  • Data: 2004-01-02 09:57:47
    Temat: Re: NFZ - jak zglosic przestepstwo????
    Od: "Daniel Bienkiewicz" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bt3eie$30j$1@news.onet.pl...
    > zastanawiam sie jak to by sie miało do lekarza rodzinnego i pozwanie go do
    > sądu ?
    > Bartek

    Bartku,
    O ile mi wiadomo, nie jestesmy panstwem komunistycznym i nikt nikogo nie
    moze zmusic do pracy, a zwlaszcza do pracy za darmo.
    Wiec pomysl o pozwaniu lekarza rodzinnego jest bez sensu.

    Dodatkowo, ten lekarz musiałby się STAĆ lekarzem rodzinnym, abyś mógł go
    podać o niewykonanie swoich obowiązków, albo narażenie na utratę blablabla.
    Jeśli nie jest, jeśli prawdą jest to ci lekarze twierdzą, iż wręcz NIE MOGĄ
    otworzyć praktyki (tak jak taksówkarze bez kas nie mogą jeździć) - to jakim
    prawem chcesz lekarzy pozywać? Równie dobrze mógłbyś pozywać niepracujących
    taksówkarzy - że się przeziębiłeś czekając w sylwestrową noc, a ich nie
    było.

    Z tego co czytałem - NFZ ma obowiązek działać tak, aby kwoty przyznawane
    lekarzom odpowiadały faktycznym nakładom na badanie/leczenie pacjentów. A
    tak się nie dzieje. Chyba nie oczekujesz, że ktokolwiek będzie dokładał do
    swojego interesu, bo NFZ albo rząd mu każe?

    A to właśnie NFZ jest odpowiedzialny za zapewnienie właściwej opieki
    zdrowotnej obywatelom płacącym składki.
    Z tego obowiązku się NIE WYWIĄZUJE.

    Co dla mnie jest działaniem wywołującym zagrożenie utraty blabla i bla ;).

    Pozdrawiam

    Daniel Bienkiewicz