  • Data: 2004-01-02 12:16:42
    Temat: Re: NFZ - jak zglosic przestepstwo????
    Od: "Bartek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co do roznic w kosztach zycia, to sie zgadzam (jeszcze 31. paliwo u nas bylo
    po 3.49 za 1l, a już wczoraj jak sobie pojechalem przez miasto to już :(
    3,59 zł), co do desperacji pacjentow - to raczej chyba wszyscy jednakowo sa
    zdesperowani, ktorzy mieli doczynienia z ta dziedzina zycia, co do stawek -
    hm... a nie miala bycc centralizacja w dysponowaniu pieniedzmi pochdzacymi
    ze skladek ?? przeciez po to likwidowali KCh, czyz nie ?
    Bartek