    From: poreba <d...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundurki w szkole
    Date: Sat, 25 Nov 2006 23:43:23 +0100
    <4...@g...pl> <ek3pp5$o84$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl> <ek4d1m$mp1$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 16:44:55 +0100, Hikikomori San napisał(a):

    > no ale ksiazki tez trzeba kupic, bo sa obowiazkowe.
    Jak usłyszałem onegdaj o gminie, która zakupiła do każdej ze
    szkół komplet podręczników to wyczułem jakiś podstęp. Dzięki
    Tobie wiem już na czym polegał. Najpierw wypożyczą (na tym
    polegał gest gminy) wszystkim książeczki, potem będą karać
    naganami i relegowaniem - bo nie KUPILI!

    Przenosiłem dzieciaka ze szkoły do szkoły i nie zdążyłem kupić
    jednego z podręczników. Do października korzystał, w domu, z
    książki kolegi pożyczanej popołudniami. Nauczycielka, która
    twierdziła podobnie jak Ty i postawiła dzieciakowi banię za
    "niemanie" okazała się jednak inteligentną bo po odpowiednim
    postawieniu jej pytania za co wystawiła tę ocenę, anulowała, i
    poczekała aż się zamówiona książka dotrze.

    --
    pozdro
    poreba