  • Data: 2006-12-02 19:50:54
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol napisał(a):

    > A nie mozna? Czy wszyscy uczniowie musza miec jednakowe strone do wf-u?

    W podstawówce przymyka się na to oczy ale w gimnazjum i szkołach
    ponadgimnazjalnych obowiązuje w większości szkół nakaz noszenia
    identycznych strojów przez uczniów.

    > A sa? Jest obowiazek ich kupowania?

    A za brak książki uczeń otrzymuje ocenę ndst - ale racja - nie są
    obowiązkowe.

    > A musi pisac dlugopisem?

    Mi kiedyś nauczyciel powiedział, że otrzymuję ndst z klasówki, gdyż
    pisałam ołówkiem (długopis się wypisał a za odezwanie się podczas
    zaliczenia wyleciałabym z klasy), bo ołówek można zetrzeć i napisać coś
    zupełnie innego i że on mógł zrobić to w domu. Poza tym nie zamierza
    psuć swojego wzroku na czytanie ołówka...

    > Otoz to :) Sa to tylko przyjete normy, a tutaj ktos chce nam na sile
    > wcisnac mundurek, calkowicie bez powodu.

    To tylko w teorii normy - to zawsze były nakazy. Z mundurkami też tak
    będzie - niby tylko norma, ale jeśli dziecko przyjdzie bez mundurka -
    nie wejdzie do szkoły. :) Proste wytłumaczenia dla wagarowicza ;)