  • Data: 2006-12-03 11:01:11
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03-12-2006 o 09:26:27 Szerr <s...@g...peel> napisał(a):

    > A pedagogicznie trzeba by to traktować jako uprzedmiotowienie ucznia
    > czyli tragiczny w skutkach błąd pedagogiczny.

    Podobnie jak nie zrobienie tego.

    > Bo przetwarzanie odbywa się z mocy prawa.

    I jak zawsze zaslaniasz sie haslem 'z mocy prawa'. Czyli dokladniej z mocy
    ktorego prawa? Staram sie to zrozumiec to zjawisko. Czy wobec tego szkola
    moze sprzedawac dane osobowe ucznia firmom do celow marketingowych? Bo to
    przeciez to samo co dzwonienie do rodzicow ucznia w sprawie wzywania do
    stawienia sie na dywanik. W koncu to przetwarzanie odbywa sie z mocy prawa.

    > Bo wychowanie i nauczanie w polskiej szkole z mocy prawa odbywa się na
    > forum grupy rówieśniczej.

    Czyli uwazasz, ze w ramach edukacji dozwolone jest gloszenie przez
    nauczyciela hasel: uczen X jest totalnym debilem, homoseksualista a jego
    matka puszcza sie na lewo i prawo? Nie wim jak ty ale ja zyje juz w tej
    lepszej Polsce.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.