  • Data: 2006-11-22 23:09:07
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Jacek <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jasko Bartnik napisał:

    > To jeszcze do przeciw dorzuce - nie stwarzanie warunkow do szerzenia sie
    > korupcji (czasem jest okreslony wzor mundurku, ktory trzeba kupic w
    > okreslonym punkcie ... a punkt prowadzony przez ojca dyrektora ;) ). Za
    > - widze tylko ujednoliceniu ubioru na rzecz zrownania bogatszych do
    > poziomu biednych lub zmuszenie biednych do dociagniecia do bogatych
    > (zaleznie od kosztow i kroju mundurkow). Jesli za mundurki wezmie sie
    > jakas dobra firma (np. ta od trzech paskow) to moze dzieki takiemu
    > mundurkowi dzieci beda biegac szybciej, mniej sie pocic, skora bedzie
> [...]

    Dzięki za słowa otuchy. Pewnie większość grupowiczów wzięła mnie za
    socjopatę, ale ja po prostu cenię sobie indywidualność i jestem bardzo
    tolerancyjny (nie toleruję nietolerancji :), ale czasami zaczynam się
    poważnie zastanawiać, czy cena przynależności do społeczeństwa nie jest
    zbyt wygórowana. Ale jak to mówią, wszedłeś między wrony, krakaj jak i one.

    Pozdrawiam Jacek