  • Data: 2006-11-22 22:50:22
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Jacek <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jasko Bartnik napisał:
    > Ok. Zalozmy, ze wprowadza te mundurki a ktos sie nie dostosuje (np 95%
    > uczniow). To szkola podstawowa, gdzie dzieci powinny najefektywniej
    > chlonac wiedze o zyciu. Czy dyrekcja w tej sytuacji wywali prewencyjnie
    > polowe niedostosowanych a druga polowe zawiesi w prawach ucznia na pol
    > roku za noszenie ubioru wlasnego? Zakladam oczywiscie, ze stroj w zaden
    > sposob nie jest gorszacy, prowokujacy albo 'nieobyczajny' w tresci
    > (napis 'dyrektor ssie' by pod to podchodzil).

    Sprawa wyglądała tak, że weszła do klasy wychowawczyni, i z mety
    rozpoczęła omawianie wyglądu strojów, nie pytając o nic nikogo
    (przypominam, miało się odbyć głosowanie). Na moja sugestię, że może
    rodzice najpierw wyrażą swoje za lub przeciw, zostałem wbity w ziemię
    wzrokiem, po czym odbyło się głosowanie, w którym 10% głosów było za a
    reszta przeciw. Nie było głosowania pisemnego. Po czym dowiaduję się, że
    większość rodziców w szkole była za (takie wybory jak przed latami 80,
    wszyscy głosowali na wodza narodu).
    Co do bojkotu, od razu połóżmy na tym lachę, bo odwaga cywilna w tym
    społeczeństwie występuje akurat w odwrotnej proporcji (czyli 10%
    odważnych). Jak rodzice wyjdą ze szkoły to rzucają mięsem i mówią co
    myślą, a w towarzystwie nauczycieli lub dyrektora kładą po sobie uszy.
    ZTCW za brak stroju mają obniżać stopnie za sprawowanie.

    Pozdrawiam Jacek