  • Data: 2006-11-23 00:20:06
    Temat: Re: Mundurki w szkole
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Żebrowski wrote:

    > Ja tam nie wiem co jest zlego w mundurkach..

    Zabijanie indywidualizmu, to tak na początek.

    > moje dziecko chodzi do szkoły w UK i wszystkie
    > dzieciaki maja mundurki każda szkoła inne i
    > to rodzice je kupują jakoś nie widzę w tym
    > problemu

    Ślepy koń też nie widział przeszkód na wielkiej Pardubickiej.

    > ba nawet kilka zalet

    A tak konkretnie?

    [ciach]

    > może strajk?
    > albo okupacja szkoly...

    Albo olanie idiotycznego planu jakiegoś wazeliniarza.

    "Nie mam mundurku, bo wszelkie uniformy są sprzeczne z moimi
    przekonaniami oraz religią - i co mi pan zrobi?" ;->

    > albo zmiana dyrektora za pomysł wprowadzenia mundurków...

    O, to jest myśl ;->

    > no nie wiem.. ludzie sie nudzą...

    Ano. Zwłaszcza ten dyrektor.