    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mundur galowy
    Date: Sat, 10 Jun 2023 13:37:44 +0200
    <u615mi$j5b$2$Shrek@news.chmurka.net> <qnXgM.335$FF49.203@fx05.ams1>
    <u61g1l$ops$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <u61gsk$pp9$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u61hmc$opu$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <u61iq5$r0a$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u61jq9$opu$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <u61ku7$slc$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <u61lqg$ops$7$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 10.06.2023 o 13:13, Shrek pisze:

    > Nie napisałem że nie miał szansy a że raczej nie spełnił. I dalej to
    > podtrzymuje bo KGP twierdzi że przywiózł ją ze szkolenia w USA z gwardią
    > narodową, a osobiście wątpię, żeby się wtedy teleportował do iraku czy
    > afganistanu. Wolno mi wyciągać logiczne wnioski tak jak tobie wolno
    > wyciągać z tych samych danych głupawe hipotezy.

    Wiec stawiajmy rzeczy we właściwym świetle. Shrekowi się wydaje, ze
    Generał nie spełnił przesłanek do uzyskana odznaki, to on nie ma prawa
    jej nosić :-)

    > Tak - w tym arcie było zdjęcie:P

    Ale to artykuł o tym, jakiej się zbrodni dopuścił nosząc, a nie o tym,
    że nosi. To zdecydowane nie jest to samo.

    > Historia się kupy nie trzyma - walczył na szkoleniu z gwardią narodową w
    > usa?

    Mam nadzieję, że nie przyznają tam odznak za walkę z USA :-)

    > To czy odznaka stoi wysoko w hierarchi odznak jest raczej zjawiskiem
    > obiektywnym. Dla kogoś rożne rzeczy moga mieć wartość sentymentalną ale
    > nie zmienia to obiektywnej "wartości" odznaczenia czy odznaki.

    Nie zapominaj dodać, że to Ty jesteś tym wzorcem. Bo bez tego może się
    okazać, ze ja uważam to za bardzo cenną pamiątkę i wyróżnienie. Ale
    Shrek nie, więc co mi tam :-P:

    > No właśnie coś w tym stylu - głupio byłoby to przyklejać do munduru -
    > prawda?

    To zależy od okoliczności. Jakbyś chciał podnieść morale młodego
    pacjenta dentysty.

    --
    (~) Robert Tomasik