    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moralnosc sedziow
    Date: Sun, 22 Jan 2006 18:15:11 +0100
    <dqt8ja$m4j$1@inews.gazeta.pl> <jxrAf.362$0n4.24@trndny05>
    <dqthcs$sb5$1@inews.gazeta.pl> <dqtijv$49d$1@inews.gazeta.pl>
    <sbsAf.75$ie3.7@trndny09> <dqtjrf$9hh$1@inews.gazeta.pl>
    <Y1tAf.6479$La4.4101@trndny08> <dqtnh3$pmc$1@inews.gazeta.pl>
    <WptAf.369$0n4.317@trndny05> <dqtoc6$9j$1@inews.gazeta.pl>
    <9DtAf.6299$Fb3.3035@trnddc08> <dqtqqe$ao6$1@inews.gazeta.pl>
    <RhuAf.325$Jn1.292@trndny01> <dqu3t6$mol$1@inews.gazeta.pl>
    <DXNAf.1512$Jn1.1314@trndny01> <dr0boj$8o6$1@inews.gazeta.pl>
    <evOAf.1518$Jn1.853@trndny01> <dr0d7n$fd0$1@inews.gazeta.pl>
    <2YOAf.1531$Jn1.701@trndny01>

    > nie

    to przeczytaj i zastanow sie nad soba.

    > domysl sie.

    chce sie upewnic

    > I co z tego?

    i gowno z tego obaj nieznamy akt , wiec nie filozofuj, chcialem pokazac
    tylko ze w wykonaniu urbana to wcale nie musial byc tekst
    na ktory zezwala konstytucja

    > byc moze. Legalna.

    doprawdy? uzasadnic potrafisz, przeczytaj cala konstytucje + art 216 orz 212
    z kodeksu karnego Polskiego

    > gdzie podaje nieprawde?

    glowe dam ze bedzes zmial okazej wykazac niedlugo w sadzie ze mowisz prawde

    > tylko ze te ograniczenia musz byc absolutnie niezbedne do funkcjonowania
    > demokatycznego panstwa!

    i sa

    > 1 krytyka skorumpowanego sedziego Garodockiego jest pozadana dla
    > demokracji.

    zniewaga raz oszczesrwta nie sa krytyka, szmacisz pojecie wolnosci slowa

    > 2 zakaz krytyki urzednika nie jest niezbedny dla funkcjonowania
    > demokratycznego spoleczenstwa.

    jw.

    > krytyka nie jest przestepstwem. Jezeli tak jest to jest to panstwo
    > faszystowskie.

    jw

    > A co z deratyzacja kanalizacji w Warszawie? Zabijanie szczurow jest obraza
    > uczuc niektorych grup Hindusow, ktorzy czcza je jako swiete.

    nie pierdol glupot, modli sie hindus do szczura? mozesz wskazac w polsce
    swiatynie gdzie sie takie modly odbywaja ?
    chetnie popatrze

    > Ale jak mozna byc obrazonym nie wiedzac z jakiego konkretnie powodu?

    przykleila Huja w miejsce jezusa do ktorego sie modle

    P.