  • Data: 2006-01-22 21:25:47
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: july <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > no to moze rozwin co?

    http://www.google.com/search?hl=en&q=easter+egg+paga
    n&spell=1

    Zauwazm ze niektore linki ida do oficjalnych stron KrK.

    > przeczytaj art 13 ustep 2 kodeksu karnego a poznasz odpowiedz
    > "usilowanie zachodzi takze wtedy gdy sprawca nie uswiadamia sobie ze
    > dokonanie jest niemozliwe ze wzgledu na brak przedmiotu
    > nadajacego sie do popelnienia na nim czynu zabronionego lub ze wzgledu na
    > uzycie srodka nie nadajacego sie do popelnienia czynu zabronionego"

    Ale Nieznalska calkiem swiadomie i celowo obrazila uczucia. Ten paragraf
    nie dotyczy moherowych berecikow.

    > zreszta w galerii byli ludzie wiec nie trzeba bylo uciekac do tego.

    Ale skazano za obrze uczuc tych co tam nie byli. Padly nazwiska.

    > w przypadku wlasciciela galerii o ile wiedzial co przdstawia obraz,
    > ewidentne pomocnictwo.

    W czym? Obrazie uczuc? Etycznie tak, prawnie nie.