  • Data: 2006-01-22 20:31:32
    Temat: Re: Moralnosc sedziow
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie interesuje mnie to.

    poniewaz wiez ze nie masz racji

    > Ja nie pytam o porade czy mam czytac komentarz. Ja pytam sie o twoja
    > osobista opinie.

    a ja nie powiem, bo nie znam zwyczajow hindusow, a wiem ze czetso to co
    opisujesz graniczy z bredniami wiec
    na tej podstawie swej wiedzu opierac nei bede. A nie znam komentarza do tego
    art, wiec nie sie wdawacw dyskusje

    > Podaj definicje uczuc religijnych ktore bronisz.
    > Jak narazie bronisz nie wiedzac co.

    jest wiele rzeczy w ktore mozesz wierzyc alenie potrafisz tego obrac w
    slowa, mysle ze tutaj

    > wiec jestes heretykiem.

    nie jestem, nigdzie sie nie spotkalem z opinia ze wyrzucenie skorupek z
    jajka swieconego jest zniewaga uczuc,
    przypuszczam wiec ze szczzury o ktorych piszesz sa podobnymi bredniami.
    Ale moge zadzwonic jutro do parafi i sie spytac, choc nie wiem czy warto
    udawadniac tobie kolejna brednie tak jak to bylo w przypadku
    hotelu golebiewskiego w miklajkach i skobla. Cala twoja teoria po moim
    telefonie do nich okazala sie zwyklym oszczerstwem

    > Wiec placz do poduszki, a nie biegaj z tym do prokuratora.

    u was sie karze dwukrotnie za ten sam czyn ?

    > Nie wystarczy. W sieci jest mnostwo grafiki obrazajacej katolikow.
    > Dostepne dla wiekszego ogolu niz galeria w gansku. Wystarczy kliknac i
    > zobaczyc...

    noi wystarczy dorwac osobe ktora takie rzczy umieszcza na stronach i
    pociagnac do odpowiedzialnosci karnej,
    o ile przestepstwo ma miejsce w polsce

    > Dopiero wtedy mozna poczuc sie obrazonym. Fakt ze cos jest dostepne nie
    > jest wystarczajacy.

    dostepne dla blizej nieoranczonej liczby osob czyli dostepne publicznie,

    > A to juz jest problem gazet, a nie artystki.

    nie, problem i jej ich oraz wlasciciela galerii.

    P.