  • Data: 2005-07-10 09:05:04
    Temat: Re: Monitoring pracownika (GSM) legalny czy tez nie??
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:86b4m17i8vgz.dlg@olgierd.gov.pl Olgierd
    <n...@n...spam.no.problem> pisze:

    > Hmm myślę, że w czasie pracy telefon służy także do odbierania rozmów.
    TAKŻE do odbierania rozmów? Czyżbyś sugerował, że jego funkcją zasadniczą
    jest namierzenie pracownika? ;)))

    > Pracownik nie może schować telefonu do bagażnika i pójść w tango, jeśli
    > jest to jego czas pracy.
    Zasadniczo niby nie, ale incydentalnie od czasu do czasu jeśli koniecznie
    trzeba, to można np. zapomnieć telefonu w uchwycie w aucie, na siedzeniu...
    A jeśli nie ma zestawu samochodowego to nie można odbierać w czasie
    prowadzenia pojazdu, bo to wykroczenie drogowe... ;))
    To tak półżartem, a o przekierowaniu rozmów sam wspomniałeś.

    Jotte