  • Data: 2005-07-11 12:16:30
    Temat: Re: Monitoring pracownika (GSM) legalny czy tez nie??
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dat9cm$hhj$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > ludzie ale co Wy pieprz. jaka ucieczka, jakie ponizanie?
    > Znalazl prace, otrzymal telefon sluzbowy, a usluga lokalizaycjna jest
    > usluga ogolnie dostepna.
    Zauważ, że moja powyższa wypowiedź dotyczyła nie tyle namierzania Tomka S.
    ale Twojej odpowiedzi na pytanie Kiry oraz poprzedniej wypowiedzi.
    Wiemy już, że nie masz zwyczaju czytać wątku w którym sie wypowiadasz, ale
    teraz widać, że nie czytasz nawet postu na który odpowiadasz. Trochę dziwny
    sposób udzielania się w dyskusji...

    Jotte