  • Data: 2005-07-10 13:53:52
    Temat: Re: Monitoring pracownika (GSM) legalny czy tez nie??
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dar80p$fk9$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > a czego oczekujesz tu na grupie, zalozmy ze ktos Ci napisze iz paragraf
    > XX tego zabrania, pojdziesz
    > pwoiesz to szefowi to i tak Cie moze wyp.
    Być może, ale gdyby taki przepis istniał i tu by go podano, to ktoś
    posiadający elementarną odwagę a będący w podobnej sytuacji mógłby z tej
    informacji skorzystać. I to jest uwaga ogólna, bo często jest tak, że
    pracownicy dają sobie jeździć po głowach po prostu z powodu nieznajomości
    przepisów i własnych praw.

    > Jak dla mnie ten watek nie ma sensu.
    A to akurat nic nie szkodzi.

    Jotte