  • Data: 2003-03-14 15:10:12
    Temat: Re: Mondraliński ZUS
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mokrymir" <
    > Ale np . bank jeśli przez nieuwagę braknie mi np. kilkanaście
    > złotych na koncie , pożycza mi te pieniądze i puszcza przelew
    > na przykład na ZUS .

    nie bylbym taki pewien wspanialomyslnosci bankow

    Przy okazji - ktoras gazeta ostatnio ogłaszała że poszukuje absurdów
    prawnych czy innych bubli - wg mnie ten sie kwalifikuje.
    Gdyby ZUS (ktory wie ze ktos sie raz spoznil ale spokojnie go nie
    zawiadamia lecz birze forse dalej) chociaz raz musial splacic nienależną
    forsę z ustawowymi odsetkami to by sie mu odechcialo takich numerow, albo by
    platnika zawiadamiali o koniecznosci odnowienia umowy. Tego durnia ktory to
    wymyslil powinni pozbawic wszelkich swiadczen z ZUSu
    *** blad ***