  • Data: 2003-03-14 18:52:02
    Temat: Re: Odp: Mondraliński ZUS
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam" <b...@i...pl> napisał:

    >czy istnieje takie prawo czy tez ZUS postepuje calkowicie bezprawnie.
    Tak, ustawa z dn.13.10.1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych.
    (Dz. U. Nr 137, poz. 887 z późn. zm.) gdzie przykładowy art. 14. 2.
    stanowi:
    Ubezpieczenia [..] ustają:
    2) z powodu nieopłacenia składek na te ubezpieczenia należnych za
    jeden pełny miesiąc

    >Co kwartal prowadzacy DG z racji zmiany sredniej krajowej i tym samym
    >wysokosci skladek musza skladac deklaracje.
    W/g mojej wiedzy co miesiąc (jeszcze !)

    Zamiast ponizszych smiesznych i nieprawdziwych zyczeń typu:
    >tym samy zostaje potwiedzona umowa na zawarcie podanych w deklaracji
    [..]
    >to Panienka ta nie powinna przymowac deklaracji
    [..]
    >deklaracje skladane do ZUS mozna prawnie traktowac jako aneksy do umowy.
    należałoby się zaznajomić się z obowiązującą ustawą j.w.
    P.S. Zmień w swych czytniku 'Odp' na 'Re', zgodnie z obowiązującą
    netykietą, gdyż generujesz niepotrzebnie nowe tematy.