    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mis
    Date: Thu, 1 Jun 2023 14:01:41 +0200

    On Thu, 1 Jun 2023 03:43:05 +0200, PiotRek wrote:

    > Kilka lat temu w parku na Powiślu w Warszawie spacerowała sobie para
    > dzików. Zadzwoniłem pod 112, ale mnie olali.
    >
    > A akurat w pobliżu przechodził patrol policji. No to im zgłosiłem, że w
    > pobliżu kręcą się dziki. Pochodzili, postukali pałką w pobliskie
    > ogrodzenie i chyba uznali, że konfabuluję, po czym się oddalili. Po
    > niecałej minucie zauważyłem te dziki; patrol był jeszcze w pobliżu, więc
    > ich zawołałem.
    >
    > "Jejku, patrz, to naprawdę dziki!" odezwała się policjantka do swojego
    > partnera z patrolu. Ów partner zaraz gdzieś zadzwonił (raczej nie na
> [...]

    Warszawiacy :-)

    Dziki są normalnym widokiem w Świnoujsciu, w Krynicy, ostatnio w
    Gdyni, w zasadzie w całym kraju - i nikt afery nie robi :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=yAwKN6oQG1o
    https://www.youtube.com/watch?v=rpOvOLNbZjw
    https://youtu.be/uGhC17APOSA?t=163
    https://www.youtube.com/watch?v=gIliZLSU_xk

    Uprzedzam tylko - do małych dzików sie nie zblizamy, nie próbujemy
    pogłaskac, dzieci i psy trzymamy z daleka. Bo duze dziki pilnują swoje
    młode.

    A tak nalezy postępowac z misiem
    https://www.youtube.com/watch?v=9I_-8RdgE1g
    https://www.youtube.com/watch?v=8-9sF8nI6oY