  • Data: 2023-06-01 14:06:58
    Temat: Re: Mis
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 May 2023 16:33:58 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > No więc ja osobiście planowałem - w razie konieczności - użycie strzelby
    > MOSSBERG z amunicją W-8 - skoro chcesz znać szczegóły. Ale wystarczyło

    Kałasza nie macie?

    > "zapędzenie" go samochodami w kierunku lasu.

    A to na jakiej podstawie prawnej ? :-)

    Ale ale ... a jakby miś radiowóz uszkodził?

    > Strzelanie miało by mieć miejsce w oparciu o art. 47 pkt 5 Ustawy z dnia
    > 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej, gdyby
    > sytuacja się tak rozwinęła, że zaszłoby takie zagrożenie. Ustawa ta
    > przewiduje również użycie pałki, ale w odniesieniu do niedźwiedzia nie
    > wydaje się to dobry pomysł.

    Mnie sie tam ŚPB kojarzą z kajdankami, pałką, taserem, innymi, bronią
    palną - w tej kolejności :-)

    > Ustawa jeszcze mówi o użyciu siły fizycznej,
    > siatki obezwładniającej, wodnych środków obezwładniających, pocisków
    > niepenetracyjnych, chemicznych środków obezwładniających oraz tasera,
    > ale to przepisy ogĂłlne i w wypadku niedĹşwiedzia niekoniecznie wszystkie
    > mogą być sensowne. 9 x 19 PARA też ne jest dobrym pomysłem.

    Eee, tam, wystarczy o tym nie wiedziec :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=eVOh7nmLCYs

    To co prawda tylko dzik, ale miś jakiś twardszy?

    J.