  • Data: 2011-01-01 12:13:07
    Temat: Re: Mieszkanie spoldzielcze
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 31 Dec 2010 18:33:07 +0000, PioPio napisał(a):

    > Animko, nie wprowadzaj w błąd. Można bez problemów wymeldować osobę z
    > mieszkania.

    A co to daje? Rozumiem, że wymeldowanie kogoś może organiczyć częstość
    wyzyty policji czy pism od urzędów do tej osoby. Coś jeszcze się na tym
    zyskuje?

    Poczytałem sobie troche ustawę o ewdinecji ludności i nie znalazłem
    dobrego powodu do wymelgowania ale mam kilka pytań teoretycznych:

    1. Jak to się stało, że takie "cudo" istnieje w miarę cywlizowanym kraju?
    Szczególnie chodzi mi o art. 10 (do tych którzy pojechali na święta do
    rodziny: meldowaliście się od razu w wigilie czy w pierwszy dzień po BN?)
    i 11 (brakuje tylko wymogu przekazywania informacji o preferencjach
    seksualnych i wykształceniu a nie, nie brakuje, to drugie już jest).

    2. Mieszkam z babcią w starym domu na odludziu, zameldowany jestem u
    siostry. Babcia umiera, siostra chce sprzedać mieszkanie i mnie
    wymeldowuje. Domek babci nie ma wartości, spadkobierców jest wielu i
    daleko. Nikt nie chce zrobić postępowania spadkowego ani też nikt nie
    chce mnie stamtąd wygonić (ani w ogóle ruszyć palcem w tej sprawie).
    Więc łamie art. 5 ustawy ale nie mogę się zameldować bo nie mogę spełnić
    wymagań art 9. ust. 2a (prawo do lokalu). Co w takiej sytuacji?
    Mogę zameldować się na mniej niż 3 miesiące i co taki czas przedłuzać,
    ale nie do końca pozwala na to art 8. Jest jakieś prawne wyjście z tego?

    A teraz pytanie praktyczne, czy ktoś z was zna kogoś kto wypełnia
    przepisy związane z meldowaniem się na pobyt czasowy (pomijająć osoby nie
    ruszające się z domu, pozbawione rodziny, korzystające wyłacznie z
    hoteli)?