  • Data: 2011-01-02 13:32:46
    Temat: Re: Mieszkanie spoldzielcze
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 01 Jan 2011 13:06:09 -0600, witek napisał(a):

    > bo ustawa odstaje od rzeczywistosci.

    Można powtórzyć pytaniez pierwszego mojego postu w tym wątku, czy ktoś
    zna kogoś kto przestrzega w pełni tych przepisów?

    > W trybie administracyjnym MOGĄ cie wymeldować.

    tak, art. 15 ust 2. Gmina z urzędu lub na wniosek strony może wymeldować

    > zameldowanie jednak wymaga rozpoczecia po twojej stronie.

    Tak, ale nie o to chodzi.

    > 9.2a obowiazuje przy zameldowaniu ponad trzy miesiace, ale nawet i tam
    > jest haslo "decyzja administracyjna", ktora jak najbardziej moze byc
    > podstawa do zameldowania o ile wczesniej sam taki wniosek o zameldowanie

    Nie. Art 9 ust 2a:
    "Przy zameldowaniu [...] należy przedstawić potwierdzenie pobytu w
    lokalu osoby zgłaszającej pobyt"

    Sprawa prosta potrzeuje potwierdzenia ale nie od byle kogo lecz od:
    "właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu"

    Właściciela nie ma, jest stado spadkobierców. Swoją drogą co to jest
    tytuł prawny do lokalu? Jest gdzieś jakaś definicja tytułu prawnego do
    lokalu?

    "Dokumentem potwierdzającym tytuł prawny do lokalu może być umowa cywilno-
    prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie
    sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu."

    Decyzja administracyjna może być _potwierdzeniem_ tytułu prawnego do
    lokalu, może być też inny dokument.
    Czy jak przyjde w takiej sytuacji do urzędu gminy to ten mi wyda tytuł
    prawny do lokalu w formie decyzji administracyjnej?
    Znowu wraca problem definicji tytułu prawnego do lokalu.