  • Data: 2011-01-01 16:34:06
    Temat: Re: Mieszkanie spoldzielcze
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/1/2011 6:13 AM, rmrmg wrote:

    > A co to daje? Rozumiem, że wymeldowanie kogoś może organiczyć częstość
    > wyzyty policji czy pism od urzędów do tej osoby. Coś jeszcze się na tym
    > zyskuje?

    np. kopanie sie z koniem w spoldzielni, ze skoro zameldowanych jest 5
    osob, to za 5 osob nalezy placic za smieci.

    po za tym jak zawita komornik, bo znalazł ten adres w biurze
    meldunkowym, to sie troche nachodzisz, zanim ci komornik zwolni zajete
    rzeczy

    w "normalnych warunkach" raczej niewiele to zmienia

    > Poczytałem sobie troche ustawę o ewdinecji ludności i nie znalazłem
    > dobrego powodu do wymelgowania ale mam kilka pytań teoretycznych:
    >
    > 1. Jak to się stało, że takie "cudo" istnieje w miarę cywlizowanym kraju?
    > Szczególnie chodzi mi o art. 10 (do tych którzy pojechali na święta do
    > rodziny: meldowaliście się od razu w wigilie czy w pierwszy dzień po BN?)
    > i 11 (brakuje tylko wymogu przekazywania informacji o preferencjach
    > seksualnych i wykształceniu a nie, nie brakuje, to drugie już jest).

    a doczytales do art w okolicach 18 -21 na temat wyjazdow turystycznych?
    po za tym masz racje.

    > 2. Mieszkam z babcią w starym domu na odludziu, zameldowany jestem u
    > siostry. Babcia umiera, siostra chce sprzedać mieszkanie i mnie
    > wymeldowuje. Domek babci nie ma wartości, spadkobierców jest wielu i
    > daleko. Nikt nie chce zrobić postępowania spadkowego ani też nikt nie
    > chce mnie stamtąd wygonić (ani w ogóle ruszyć palcem w tej sprawie).
    > Więc łamie art. 5 ustawy ale nie mogę się zameldować bo nie mogę spełnić
    > wymagań art 9. ust. 2a (prawo do lokalu). Co w takiej sytuacji?

    tak samo jak mozna kogos wymeldowac w trybie administracyjnym, tak samo
    mozesz w trybie administracyjnym sie zameldowac.
    skladasz wniosek o zameldowanie bo tam mieszkasz. koniec kropka.

    > A teraz pytanie praktyczne, czy ktoś z was zna kogoś kto wypełnia
    > przepisy związane z meldowaniem się na pobyt czasowy (pomijająć osoby nie
    > ruszające się z domu, pozbawione rodziny, korzystające wyłacznie z
    > hoteli)?

    sporo osób.