  • Data: 2011-01-01 19:38:34
    Temat: Re: Mieszkanie spoldzielcze
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.12.2010 18:29, Liwiusz pisze:
    > Nie wiem / nie pamiętam, ale kiedyś meldunek chyba więcej znaczył, stąd
    > pewnie te dotychczasowe mity meldunkowe.

    Znów chyba upraszczasz. Jak ktoś gdzieś mieszka, to wywalić się go nie
    bardzo da, bez dania zastępczego lokum. Jeszcze szerzej motyw zabawy w
    lokale pokazał Bareja w ,,Nie ma róży bez ognia''. Oczywiście ponownie
    -- nie tyle zameldowanie co zamieszkanie, ale dla władzy i machiny
    prawnej meldunek prościej obskoczyć. Zwłaszcza za PRL, ale i teraz
    pewnie zameldowanie daje większą szansę na wygranie, że mieszkał i mu
    się należy. Mylę się?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Słowo ciałem się stało i zamieszkało wśród nas, i ujrzeliśmy chwałę Jego
    (J 1,14)