  • Data: 2007-12-11 16:22:56
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Ma placic przynajmniej polowe + ekwiwalent za opieke.

    Powiedzmy: dokładnie połowę. A ekwiwalent za opiekę wtedy i tylko wtedy,
    jeśli sam dobrowolnie zrzekł się opieki nad dziećmi oraz rozwód był z
    jego winy.

    Bo jeśli np. ona sądownie uniemożliwiła mu opiekę nad dzieckiem, to niby
    z jakiej paki ma jeszcze płacić?

    > Bo mam dwojke dzieci i wiem ile kosztuje ich utrzymanie.
    > 500zl przy zarobkach 5000 to jest ochlap, a nie alimenty.

    I co z tego?

    > Jestes w stanie sie utrzymac za 1000zl na miesiac?

    Gdybym musiał? Oczywiście. Ba! Są tacy, co chcieliby 'aż' tyle mieć na
    utrzymanie, a mimo to utrzymują siebie, dzieci i jeszcze potrafią te
    dzieci lepiej wychować, niż kretyni, którzy uważają za wielką tragedię
    kaleczącą dziecko psychicznie, jak nie kupują dzieciakowi co chwila
    jakiegoś modnego bajeru (jak tutaj się skompromitował jakiś idiota
    opisujący "tragedię" w postaci... braku konsoli do gier).