  • Data: 2007-12-12 18:27:52
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Dec 2007 18:52:59 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie do końca - inicjatorka wątku pisała coś o problemach z dopasowaniem
    > temperamentów seksualnych. Jeśli np. po ślubie/urodzeniu dziecka ona
    > nagle oziębła i łaskawie dopuszcza go do siebie raz na kwartał, no to
    > sorry winnetou, ale trudno oczekiwać, żeby facet się nie zbuntował od
    > takiego postu.

    Czesto bywa tak, ze facet sobie wyobraza, ze po slubie ma darmowa
    sprzataczke, kucharke i dziwke. No i jak sie okazuje, ze jest w bledzie, to
    jest bardzo oburzony...
    Nic sie nie dzieje bez przyczyny.

    > No, może tobie by to odpowiadało - nie wnikam - ale normalny facet
    > miałby szybko dość takiego związku...

    Normalny facet zdaje sobie sprawe, ze jak kobieta bedzie zapieprzac od rana
    do nocy przy dzieciach i garach, to wieczorem bedzie myslala o spaniu, a
    nie o figielkach.

    > Masz jakieś dziwne omamy...

    Masz male obycie z klasyka ;>

    > Dlaczego? Bo niewygodny?

    Po pierwsze NTG, a po drugie poczekaj, az bedziesz mial w tej kwestii
    jakiekolwiek doswiadczenia.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .