  • Data: 2007-12-12 17:52:59
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > No przeciez omawiamy taka sytuacje - rozwod z winy ojca dziecka.

    Nie do końca - inicjatorka wątku pisała coś o problemach z dopasowaniem
    temperamentów seksualnych. Jeśli np. po ślubie/urodzeniu dziecka ona
    nagle oziębła i łaskawie dopuszcza go do siebie raz na kwartał, no to
    sorry winnetou, ale trudno oczekiwać, żeby facet się nie zbuntował od
    takiego postu.

    No, może tobie by to odpowiadało - nie wnikam - ale normalny facet
    miałby szybko dość takiego związku...

    > Skoro ojciec zlamal warunki umowy, to niech teraz ponosi tego konsekwencje.

    > To z tego, ze dziecko mam miec zapewnione mozliwie najlepsze warunki, a nie
    > mozliwie najgorsze.

    Podstawę prawną poproszę. Bo ja w KRiO nie widzę żadnych "najlepszych
    możliwych warunków".

    > To tym bardziej w omawianym przypadku ojciec dziecka utrzyma sie za 3000.

    I matka za 1500.

    > Tak, tak... a tu mi czolg jedzie.

    Biedaku...

    > Supersedes: mieszkaja w dziesiecioro w pudelku po butach i pija cherbate ze

    CO piją???

    > zwinietej gazety ;>

    Masz jakieś dziwne omamy...

    > Biora zasilek opiekunczy. A ja nie mam
    > zamiaru zrzucac sie na czyjes dziecko, bo jego tatus woli wydawac kase na
    > wazniejsze rzeczy.

    Załóż partię, zdobądź większość i zlikwiduj pomoc społeczną - wolny kraj ;->

    Dlaczego? Bo niewygodny?