  • Data: 2007-12-11 18:26:12
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 17:22:56 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Powiedzmy: dokładnie połowę. A ekwiwalent za opiekę wtedy i tylko wtedy,
    > jeśli sam dobrowolnie zrzekł się opieki nad dziećmi oraz rozwód był z
    > jego winy.

    No przeciez omawiamy taka sytuacje - rozwod z winy ojca dziecka.
    Skoro ojciec zlamal warunki umowy, to niech teraz ponosi tego konsekwencje.

    > I co z tego?

    To z tego, ze dziecko mam miec zapewnione mozliwie najlepsze warunki, a nie
    mozliwie najgorsze.

    > Gdybym musiał? Oczywiście.

    To tym bardziej w omawianym przypadku ojciec dziecka utrzyma sie za 3000.

    > Ba! Są tacy, co chcieliby 'aż' tyle mieć na
    > utrzymanie, a mimo to utrzymują siebie, dzieci

    Tak, tak... a tu mi czolg jedzie.
    Supersedes: mieszkaja w dziesiecioro w pudelku po butach i pija cherbate ze
    zwinietej gazety ;>

    Biora zasilek opiekunczy. A ja nie mam
    zamiaru zrzucac sie na czyjes dziecko, bo jego tatus woli wydawac kase na
    wazniejsze rzeczy.

    > i jeszcze potrafią te
    > dzieci lepiej wychować, niż kretyni, którzy uważają za wielką tragedię
    > kaleczącą dziecko psychicznie, jak nie kupują dzieciakowi co chwila
    > jakiegoś modnego bajeru (jak tutaj się skompromitował jakiś idiota
    > opisujący "tragedię" w postaci... braku konsoli do gier).

    To juz temat na inna dyskusje.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .