  • Data: 2007-12-12 18:12:58
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Niby na podstawie którego paragrafu, hmm?

    Za podżeganie do przestępstwa. Cały art. 18 polecanej przez Ciebie
    lektury.

    > Nie analogicznie. Zapoznaj się łaskawie z ustawą (Kodeks Karny) i nie
    > wypisuj herezji.

    Jeden i drugi czyn jest zabroniony. Nie mów więc, że namawianie do
    okaleczenia jest mniej przestępstwem, bo można wyjechać.

    > No popatrz. Facet może sobie zajść i donosić ciążę? Od kiedy?

    A nie mówiliśmy przypadkiem o antykoncepcji? Do ciąży,o ile mi wiadomo,
    trzeba dwojga.

    --
    pozdrawiam
    Justyna